Kondomeriet gjør sommeren deiligere
Kondomeriet er størst og ledende i Norge innen salg av sexleketøy og erotikk. De ansatte har høy kompetanse og er opptatt av å fremme god seksualitet som en viktig del av livet, og det publiseres mange opplysende innlegg i egne kanaler.
Kondomeriet har mange faste kunder, men ønsket å tiltrekke seg ”gjerdesitterne” som nøIer med å handle hos Kondomeriet, enten fordi det er flaut eller fordi de tror at de ikke trenger slike produkter. Vi tok utgangspunkt i at sexleketøy er en helt naturlig ting å eie for mange single og par, selv om de fleste naturligvis helst vil holde det for seg selv… En av tre norske kvinner har en vibrator.
Vi ønsket å ufarliggjøre temaet, senke terskelen for å besøke butikkene og skape større sosial aksept for erotiske leketøy. Humor ble benyttet som et av virkemidlene for å oppnå nettopp det og for å normalisere det å ha produkter fra Kondomeriet. Vi utviklet kampanjekonseptet ”Sommeren blir ikke deiligere enn du gjør den til selv”.
Kommunikasjonskonseptet ble tatt ut i to filmer for TV, YouTube, butikkmateriell, bannere, digitale bilag og blogginnlegg. Egen facebook-side og bloggposter ble fylt med gode tips, artikler og historier som kunne bidra til å fremme god seksualitet, samtidig som de også ”solgte” produkter.