UiT Norges arktiske universitet

Mann med bok i hånd hvor vi svakt skimter en åpen bok lagt oppå bilde av mannen

Kunnskap er makt

UiT Norges arktiske universitet og Siste Skrik utarbeidet en omdømmekampanje der FEAR, FAKE og FAIR er sentrale temaer.

– Dette er temaer vi vet opptar de unge, og der vi ser en naturlig bro til UiT, som driver med forskning og utdannelse i verdensklasse. Det er også utarbeidet printløsninger der foreldrene til potensielle studenter er målgruppe. Her bringer vi fram det fantastiske som skjer av forskning i nord. Vi tror kunnskap er det som skal til dersom man vil endre verden, og det vet vi jo at mange unge har en drøm om i dag, forteller Mona Bidne, som sammen med Tone Garmann er kreativt ansvarlig for kampanjen.

Team hos Siste Skrik:
Mona Bidne, Tone Garmann, Nina Hjelle, Petter Danielsen, Elizabeth Hartmann og Kristin Onsum.

Produksjon:
Av Babuskja, ved Håkon Sørensen og Thomas Anker.