Kondomeriet

Kampanjer

Kondomeriet er størst og ledende i Norge innen salg av sexleketøy og erotikk. De ansatte har høy kompetanse og er opptatt av å fremme god seksualitet som en viktig del av livet, og det publiseres mange opplysende innlegg i egne kanaler. Kondomeriet har mange faste kunder, men ønsket å tiltrekke seg «gjerdesitterne» som nøIer med å handle hos Kondomeriet, enten fordi det er flaut eller fordi de tror at de ikke trenger slike produkter. Vi tok utgangspunkt i at sexleketøy er en helt naturlig ting å eie for mange single og par, selv om de fleste naturligvis helst vil holde det for seg selv… En av tre norske kvinner har en vibrator.

Vi ønsket å ufarliggjøre temaet, senke terskelen for å besøke butikkene og skape større sosial aksept for erotiske leketøy. Humor ble benyttet som et av virkemidlene for å oppnå nettopp det og for å normalisere det å ha produkter fra Kondomeriet.

Facebook-siden og bloggpostene ble fylt med gode tips, artikler og historier som kunne bidra til å fremme god seksualitet, samtidig som de også «solgte» produkter. For å tiltrekke oss nye brukergrupper fikk hjemmesiden et mykere preg, med fokus på sommerens kampanjeprodukter. Det ble benyttet digitale bilag, da dette er en form for kommunikasjon som ikke er påtrengende, og det ble laget to filmer for TV, YouTube, sosiale medier og egen side. Likeledes ble det utarbeidet diverse materiell til bruk i butikkene og en egen PR-plan.

Produksjonsselskap: Rollo Tomasi
Regissør: Michael Pfleghar
Produksjonsselskap: Rollo Tomasi
Regissør: Michael Pfleghar
Produksjonsselskap: Rollo Tomasi
Regissør: Mikal Hovland