Fjordland

Arne Brimi ved siden av forskjellige Brimi-retter hvor det står Vinn middag på Arne Brimis Vianvang.

Min barndoms yndlingsrett

Arne Brimi komponerer tradisjonsrike retter med kortreiste råvarer i samarbeid med Fjordland. Vi jobber med strategi og rådgiving for å markedsføre rettene etter hvert som de skal rulles ut i butikk. Vi har jobbet med Brimis karbonader, byggrynsgrøt og alle de øvrige Brimi-rettene på markedet, og står for alt fra konseptutvikling til praktisk kreativt uttak i form av foto, layout, tekstarbeid og ferdiggjøring for innrykk i media.

I tråd med filosofien Brimi og teamet hans jobber etter på Vienvang er målet at enda flere skal få spise tradisjonsrike retter med kortreiste råvarer. Utfordringen er at mange i en travel hverdag ikke orker eller har tid til å lage rettene selv. De beste minnene kommer ofte fra smak og lukt av barndommen, så får å vekke lysten på barndommens retter inviterte vi til konkurranse: «Min barndoms yndlingsrett». Gjennom annonser i ulike medier oppfordret vi folk til å skrive inn sin mathistorie fra barndommen. Premien var middag og overnatting på Vianvang, samt kokeboken «Julehøytid».

Vi fikk inn over 1 750 bidrag med flotte historier som vitner om folks forhold til god mat laget med kjærlighet og gode råvarer. De beste bidragene ble lagt på Fjordlands hjemmeside.

Annonsering av vinneren i Fjordland konkurransen og deres innsender tekst.
Annonsering av Fjordland vinneren hvor det står skrevet om vinnerens ønskerett.
Annonse med en Fjordland konkurranse hvor det står "Vinn et opphold for to hos Arne Brimi. Hvor Arne Brimi står ved siden av og man ser Brimi Fjellstugu i bakgrunnen.
Annonsering av Fjordland konkurransen "vinn en middag for to hos Arne Brimi". I bakgrunnen ser man et restaurant lokale med typisk norsk hyttestil.